Liana Herea︎
.din București
"Mereu mi-am dorit să fac lucrări care să le placă și prietenilor mei. Consider că scopul pentru care pictez s-a schimbat drastic spre a sta cu oamenii de vorbă. Fie la o discuție interesantă, fie la o bârfă, să ne simțim bine." - Liana Herea
Despre „Domnul cu STB-ul 86”:
"Eram pe afară, ieșisem să desenez într-o stație de STB când, în fața mea și a ce desenam, se oprește 86. M-a enervat destul cât să îl desenez pe el în schimb, acest troleu se defectează foarte des dar era cumva poetic când o făcea."
Despre „O dacie 1310”:
"În fiecare dimineață spre facultate trec pe la Gara de Nord unde dau de aceeași Dacie 1310 veche, nefolosită și uitată de cineva. Proprietarul i-o fi murit, așteaptă să fie luată de muzeu, cine știe? Cert e că mă face, pe mine personal, să mă gândesc la București."
Expoziția continuă programul Feat. Kulterra, exponent al filozofiei Kulterra Gallery: deschidere și dialog marcat de curiozitate și de spirit de aventură. Feat. Kulterra este o ușă deschisă, este vitrina dedicată invitaților; coridorul care duce spre Kulterra Art Store ce va găzdui ”artă în vizită”, atât propuse de alte galerii cât și de către artiști în mod direct. Vitrinele culoarului care dau înspre curte, vor avea un chip nou în fiecare lună, atrăgând atenția vizitatorilor cu privire la artiști care nu sunt în mod necesar reprezentați de Kulterra Gallery, ba chiar dimpotrivă. De asemenea, alte galerii de artă vor putea ieși din propriile spații, ”migrând” simbolic, selectiv și temporar în vitrinele dedicate proiectului.
Celula de Artă este reprezentată de un spațiu cu deschidere stradală, ce își propune să permită lucrărilor să evadeze din spațiul clasic al galeriei pentru a interacționa cu un public nou, care nu obișnuiește să participe la vernisaje și astfel, pentru ca nu mai există o barieră fizică și temporală între obiectul de artă și privitor, se crează un dialog liber, direct și nonconformist.
Galeria vine în sprijinul creaţiei contemporane în ariile tematice ale artelor vizuale și încurajează dezvoltarea de noi forme de expresie artistică accesibilă la orice oră pentru publicul stradal. Cu o prezență de ~ 5 ani (2017 - 2022) pe scena artei din București, Celula de artă a susținut peste 120 evenimente (expoziții, performance-uri, live-uri) și a influențat modul de percepție în ceea ce privește expunerea obiectelor sau actelor artistice în fața publicului.
Partener strategic:
Kulterra
Parteneri media:
Radio România Cultural, Radio București FM, Spotmedia, IQads, Zile și Nopți, B365.ro, Happ.ro, Cărturești, Curatorial, Propagarta, Revista Golan, Ziarul Metropolis, Observator Cultural, The Institute, Zeppelin, Modernism, PRwave, Bookblog, 4arte, Iqool, goingout.ro, bucharest-guide.ro, probucuresti.ro, Munteanu, SMARK